Gratis foredrag om “Skolens tabte børn”

Gratis foredrag om “Skolens tabte børn”

Gratis foredrag tirsdag den 28. april kl. 19.00-21.30 i Byens Hus. Mød Jens og Louise, der fortæller om, hvordan det er at have to børn med ufrivilligt skolefravær og om tilblivelsen af DR1-dokumentaren “Skolens tabte børn”. Mere end 10.000 skoleelever er...